CDA organiseert thema-avond over ‘De zorg in de knel’

Het lokale CDA nodigt alle inwoners van de gemeente Sliedrecht uit voor een thema-avond over ‘de zorg in de knel’, die woensdag 25 januari a.s. zal plaatsvinden. Deze avond staat volledig in het teken van problemen die zich in de zorgsector afspelen, en welke oplossingen hier voor te bedenken zijn. Hierin zal ook de Sliedrechtse situatie worden toegelicht.

Aan het woord komt onder andere Jan de Vries, hij was acht jaar lang 2e kamerlid voor het CDA en woordvoerder voor de zorg. In de afgelopen jaren was hij achtereenvolgens directeur van de brancheverenigingen MEE en ActiZ. MEE ondersteunt mensen met een beperking en chronische ziekte en Actiz is de landelijke overkoepelende verenigingen voor de ouderenzorg en thuiszorg. Een uitgelezen kans voor ieder die meer wil weten over de zorg, knelpunten en mogelijke oplossingen en met hem hierover van gedachten te wisselen. Daarnaast zal de Sliedrechtse CDA-fractievoorzitter Ton Spek ingaan op de lokale situatie. Naast interessante sprekers, is er ruimte voor een hapje, drankje en babbeltje. Al met al een boeiende avond met één van de belangrijkste thema’s voor het jaar 2017. Interesse? U bent van harte welkom op woensdag 25 januari a.s. in gebouw de Reling aan de Industrieweg 13, 3361 HT Sliedrecht, aanvang 20.00 uur (inloop vanaf 19.30).