DE FRACTIE

Frank Dunsbergen

Fractievoorzitter

Jonge en krachtige voorzitter van de partij. Wil sinds 2014 de wereld verbeteren; beginnend bij Sliedrecht. Gelooft in de kracht van het Woord, maar vindt dat ieders stem gehoord mag worden: spreken is zilver, luisteren is goud.

Rens den Besten

Raadslid

Actief in de gemeenteraad van Sliedrecht sinds maart 2014 en sinds de zomer van 2016 gepassioneerd docent op een vakinstelling in Rotterdam-Zuid. In dit mooie dorp in de Alblasserwaard geboren en getogen, mede hierdoor een groot hart voor Sliedrecht. Waarom hij de politiek is ingegaan? Gewoon - om de fatsoen in de Sliedrechtse samenleving te houden!

Vincent Prins

Raadslid

CDA-lid sinds 2003. Enkele jaren later was Vincent een van de oprichters van de Sliedrechtse voedselbank. Vanaf 2007 is hij aanwezig bij vergaderingen van de Sliedrechtse fractie. Komt hij u bekend voor? Dat kan, want hij fietst bijna elke dag door Sliedrecht. Zo brengt hij in praktijk waar hij zich in de gemeenteraad voor inzet: een duurzaam en veilig Sliedrecht.

Joop de Vries

Burgerraadslid

De senior van de fractie en ombudsman. Vanaf 2010 burgerraadslid met vooral aandacht voor het verenigingsleven en de vrijwilligers en natuurlijk de positie van ouderen in onze gemeente. Kent Sliedrecht van binnen en van buiten omdat hij meer dan 25 jaar politieman was in dit mooie dorp dus ook de openbare orde blijft zijn aandacht houden. Nu nog vrijwilliger in verpleeghuis Waerthove en was meer dan 16 jaar ouderling in de Hervormde Gemeente van Sliedrecht.

Jeroen Vlot

Burgerraadslid & Communicatiemanager

In 2016 gevraagd om te helpen met de pr van de partij. Sindsdien trots en ambitieus onderdeel geworden van het CDA Sliedrecht, niet meer weg te denken. Wat hij het leukste vindt aan zijn vak? Door middel van beeld een mooie boodschap over zien te brengen. En laat het CDA deze mooie boodschap nou in huis hebben. Is trouwens ook erg nieuwsgierig, leergierig en een groot liefhebber van sport.