CD-Appèls

Als CDA-fractie laten we graag ons geluid horen. Wij zullen namelijk altijd achter onze standpunten blijven staan. Zijn wij het als partij ergens niet helemaal mee eens? Of staan we er juist volledig achter? Dit laten we graag horen door middel van onze zeer gezonde

CD-Appèltjes. Deze vruchten geven aan dat bepaalde beslissingen van de raad of het college soms volstrekt onlogisch zijn. Of juist als we blij zijn dat er naar de burger wordt geluisterd. Op zo'n moment roepen we dit uit met een appèltje. Hieronder een collectie van de mooiste tot nu toe.

Fractiekamer

Doctor Langeveldplein 30, 3361 HE Sliedrecht

Copyright 2019 CDA, Alle rechten voorbehouden.

17 maart 2017

Opnieuw staan wij versteld van het college en de coalitie. Auto's op de Tiendweg? Zonder te overleggen met buurtbewoners komt er een voorstel op tafel om auto's van west naar oost en andersom te laten rijden onder het mom van een betere doorstroming. Los van het feit dat het CDA veel betere oplossingen ziet en het hier absoluut niet mee eens is, is het volkomen belachelijk dat het college de mening van de Sliedrechter weer volledig links laat liggen.